14C och sol!

... redan 10 på morgonen! Det känns som att det blir en kanon dag idag! jiipii!! Så hur gick det på sarsies firande igår? jo de gick bra vi hade roligt, grillade umgicks me goda vänner och görde en form av 10 kamp som blev 4 kamp pga att de glömdes kvar endelsaker uppe i lägenheten. men vi gjorde som så att vi körde dom fyra grenarna två gånger istället. jag blev skadad i en av grenarna också. De va i en gren där man ska svinga en gummistövel upp över huvudet på sig själv sammtidigt som man ska få iväg den så långt som möjligt, det blev så att jag tänkte lite fel när man hade ett par öl i kroppen, att jag på nåt sätt slulle ducka sammtidigt som jag svingade iväg den... de sluta me att jag skallade marken coh sträckte nacken, så  nu har jag typ lite nackspärr känns det som.. men! jag fick iväg stöveln en bit iallafall :) hehe. 
tror att sarsie och nicco tig en del bilder igår så jag ska försöka jaga fram dom :)

Nä nu ska jag dra på mig shortsen och bege mig ut i härliga solen!

see ya!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0