Back from the dead!

bam, Bam, BAM, BAAAAMM! nu e jag tillbaks efter drygt 1 veckas uppehåll. har haft lite dålig motivation, men igår fick allt ny fart! Det är nämligen så att jag har gått och grubblat på om, vart och vilken stil som jag vill fortsätta med innom kampsport. tyvär har det blivigt så att jag tröttnat på den klubben jag tränar för nu. mitt val har stått mellan Muay Thai, vanlig boxning, kung fu eller teakwondo. jag har kommit fram till följande att Teakeondo är det jag vill förtsätta med nästa säsong. hittade en bra klubb i Märsta som bara tar 800kr/säsong, och de e riktigt billigt för en bra klubb. Den heter Kim Teakwondo.

annars har följande hänt. jag ska byta lägenhet till en riktigt fin 2:a i runby. jag hade turen att ett trevligt par som behövde större till sin bebis ringde och undrade om jag var intresserad. vi kollade på varandras redan samma dag och jag blev kär direkt... i lägenheten såklart :P öppen planlösning med klingkers i matlagnings delen, nya köks luckor i härlig färg av körsbär, en balkong som var typ dubbelt större än den jag har nu. långt till grannarna åt båda hållen, och jag känar ca 700 kr i månaden på att bo där. kan de bli bättre??

nä de va nog allt för denna gång. jag lägger in länken till min nya klubb här nedan om ny e nyfikna.

Kim Teakwondo


Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0