Söndagparty!

De va nog ett av dom sjukaste progam jag sett! ja mena, hur ofta lär man få se karaktärer som Jonas Gardell och Marlyn Manson i samma soffa?? och diskutera hur vida han hade sex i backstage eller inte, och om Alladin choklad asken. ehh? hehe.. i sann amerikansk Talkshow anda hade dom givetvis en studio me publik och ett amerikanskt husband som antagligen kommer bli mer och mer som en sidekick till dom, som Jay Leno typ. hehe.. kul va de iallafall! och dessutom Live från New York, men med bara svenskar i publiken. Nästa vecka ska tydligen Kevin Bacon komma dit?? hehe.. rätt kul att dom lyckas få stora hollywood kändisar att ställa upp för svens TV på de viset.. GALET! men ack så kul och bra de blir!

Fredrik och Filip är ju redan sedan länge mina absoluta favoriter när det gäller TV underhållning. ingen kan som dom! Allt dom gör blir bra!

nä nu ska jag gå lägga mig.. ska upp tidigt som fan i morgon, närmare bestämt 04:00!! ska jobba till 10 så de e lungt ändå.

godnatt alla glada dårar där ute!! puss!!



Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0