Test no 2: XQ's snus

Då ska vi se :) i test no:2 har jag testat XQ's Licorice tobak och nicotin fritt snus. okej de kanske låter töntigt men de e så att jag aldrig någonsing kommer börja snusa riktigt snus. de va helt enkelt så att jag stog där på jobbet och tittade på tobakshyllan och fick syn på att det faktist finns ett okej utbud av nicotin och tobaks fria prudukter. började kolla lite intresserat på det och fann detta, egentligen ingen stor grej MEN! eftersom jag känner ett beroenda av uppiggannde grejer så fann jag mot min förvåning att detta "snus" innehåller ginseng som är ett ämne som är just uppiggande. Så med andra ord så kan man nästan säga att det är som att pula upp en red bull under läppen. lät kul i mitt huvud och jag insåg snabbt att det måste testas :)

smaken: ja faktist ganska gott att ha under läppen, man känner liten god och behaglig smak an saltlakrits.

utséende: som snus ser ut :)

effekt: ja den funkar som den ska, och man håller sig pigg

positivt: bra om man är snusare som vill sluta, men vill ha känslan under läppen kvar

nakdel: känns lite löjligt att snusa fejk snus. så kostar det lite pengar också ca 30kr / dosa


mer info finns på deras hemsida xqs.se


Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0