blää! men sen så blir de bra...

Sitter på jobbet nu igen :) Emelie ska på kryssning och skaka rumpan ikväll så jag kommer ta en skön kväll me mig själv.
dagens plan är att efter jobbet ska jag handla lite semlor, eller rättare sagt semmelbullar, grädde, mandelmassa och florsocker så ska jag ge mig in på att fixa egna semlor. Pallar inte baka själva bullen för de finns risk för brand då, jag kommer säkert bränna dom i ugnen eller göra nåt fel på annat sätt. iallafall... semlor och en god kopp kaffe framför en film. sen lägger jag mig i ett varmt och skönt bad me lite najs musik till. En Ta-hand-om-sig-själv kväll blir det.  Juste måste städa lite snabbt också. aja. hörs sen! skit på er! ;)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0