igår kväll..

.. Så blev de inte som jag tänkt mig, men de lungt, de va kul ändå :) Jag hade ju tänkt kolla på Hellboy me Emelie, och lägga in lite bilder i bloggen och sånt, men nej nej, Jag kom hem tappade upp ett skönt bad och hällde upp lite whisky och la mig skönt ner i badet. Efter en stund ringer Christoffer och besättar att han och Sarsie e på väg, att vi ska äta tillsammans och kolla på en film som han hade hyrt, de hade dom bestämt me Emelie. japp där sprack mina planer tänkte jag, men de e rätt kul me dom ändå. så allt som jag hade tänkt kom av sig lixom. så jag får försöka fixa de ikväll eller i morrgon istället. I kväll har jag iallafall bestämt med emelie att vi ska kolla på Hellboy.. hör du de nu Emelie! :) puss på dig älskling!

Filmen som vi kollade på var Get Smart. Den var ganska rolig och sådär lagom oserigös som en bra komedi ska vara :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0