Kom så glider vi vidare in i TV :)

Läste just på Aftonbladet.se att Kenza ska vara programledare på MTV i vår. Hon ska vara gäst VJ tydligen. Aja kommer väl gå lika bra som de gick för Blondinbella, e de nån som kommer ihåg att hon har eller hadde ett eget 5 min program? och så floppade hon i Let's Dance.... suck! Undra vad jag ska va me i för program.... vem vet, kanske jag börjar göra brevfilmer i fråga Olle? vore kul, eller hur? Eller så gör man som Linda Rosing, Ett hej-jag-är-desperat-och-behöver-publisitet-TV, så först den som får knulla mig med stil vinner :) stackars dessa jävla desperata media kåta C-kändisar. asså ärligt! att ens vara med som kille i Rosings dejting program är ju höjden av pinsamhet. jag skulle fan skämts ihjäl om jag ens visade mig ute efter och under programmets gång.

Nä nu ska jag dra en runk och sova! god natt!



 

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0