Kvällstankar..

Så var ännu en helg slut. Allt går så fort nuförtiden, inte äns när man har tråkigt så går tiden sakta. Idag har varit en sådan dag. Jag gick typ 8:30 i morse, bakade lite bröd, pratade lite me älskling innan hon drog till sin mamma, vid 11 började jag kolla på film som höll på till typ 13:30. efter det chillade jag en stund. Vid 17 började jag kolla på en till film fram till typ 19:30, och vips så e klockan 23 på kvällen! dock e de ganska skönt att bara sitta själv och chilla ibland, men tider rinner alltid iväg så jävla fort så man får ångest.. aja i morgon e de ny jobb vecka. Måste fan ändra min livsstil nu, jag känner mig tråkig och som att jag låter livet bara försvinna ifrån mig, rätt var de e så e man 40 år och undrar vad man egentligen gjort? nä nu e de dags för förändring, jag ska börja ta vara på min tid innan de e försent.

Pengar. man säger att pengar gör ingen lyckligare, bullshit! jag skulle må fan så mycket bättre med en fetare plånbok och kunna göra vad man vill, Världen blir fan mycket öppnare och mer tillgänglig med fetare plånbok. sålänge man har sin älsking på sin sida så.

Blir nog hemma från träningen i morgon, känner mig inte helt kry i halsen ännu. Jag har nämligen varit förkyld i helgen så de e inte så bra att träna för hårt ännu.

lägger in en bild på min underbara flickvän :)


Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0