ledig kväll me polaren Hellboy

japp ikväll e jag ledig efter jobbet, så de blir en trevlig kväll me Emelie. hehe jag har bestämt att vi ska kolla på första Hellboy filmen som en liten upptaggning innan 2:an som jag borde få hem idag. annars blir de skönt att bara chilla hemma. ska försöka lägga in lite shyssta bilder i kväll också, Emelie utmanade ju mig i en rolig blogg grej. skriver mer om den när jag lägger in bilder ikväll.

btw! så är folket mer intesserade av sex än Linda rosings 35 år kalas igen enligt bloggportalen. skönt att de finns hopp för mänskligheten trotts allt :)
Dock fattar jag inte va de e me kakhuset som e så roligt. Nån som vill förklara??


Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0