så spenderades dagen..

eftersom jag var hemma och va sjuk idag så har de inte hänt värst mycket. Jag har typ spelat GT A 4 hela dagen och avslutade kvällen med Filmen Kingdom Of Heaven. Ganska okej film, lite svår att förstå och så men action scénerna var de inge fel på. varför den var svår att förstå var för att först ska dom försvara jerusalem mot muslimerna, och gör de me alla medel. Sen blir dom jätte glada när han ger bort staden till dom? ehh? Bland annat sånna små grejer som brister i filmen. Om någon har sett den så kan den få förklara för mig? Den är gjord av Ridley Scott, han som gjorde Gladiator, och senast American Gangster som jag skrev om här om dan. Den här va inte i närheten lika bra och tajt som dom två tyvär. Men och andra sidan så kan man inte va bäst jämt.

Planen för i morgon är att sticka till Emelie och mysa me henne hela dan. Hon e ledig och jag e sjuk så de blir nog bara tv tittande eller nåt sånt. :)

ha de bra!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0