Semmeldag och Bio!

Tjohoo!
Efter jobbet ska jag och Emelie förhoppningsvis dra till Kista och kolla på bio :) vilken film de blir vet jag inte än, de får hon bestämma. Jo idag är det semmel dag också, fett jävla gott me semla! funtar på att baka egna til mig i morgon, har inte tid idag så de får bli i morrn. Läste i metro idag att det pågår ett semmelrace på semmelracet.se, och en kille e uppe i 73 jävla semlor!! fan man tröttnar ju efter tre st på kort tid.

Fan jag känner mig riktigt glad idag. synd bara att den där jävla snön e kvar bara, annars hade allt varit perfekt. Stog här på jobbet och drömde om tjummna sommarkvällar också. Fan jag orkar inte mer vinter nu!!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0