sjuk dag!

Gick hem från jobbet idag, kände hur hela kroppen skakade och jag var ofokuserad som fan så jag bad om att få gå hem. Så här sitter jag nu laptopen framför mig, lite tortilla chips me salsa dipp på bordet brevid, och en flaska härlig lemon läsk. JA! man får skämma bort sig när man e sjuk! :) fett skönt iallafall att bara mysa upp soffan till max och dra på nån film eller spela lite ps3.

Gled in på bloggportalen nyss åxå, och upptäckte att rosing 35 fortfarande toppar listan på mest sökta ord, hur kul kan de va att läsa om de fortfarande. Jag har bara en sak att säga er! Ja även hon blir gammkärring, vänta bara tills carolina gynning blir de, dock är hon både snyggare och coolare, och kommer troligt vis vara de vid 35 åxå. grr! hehe.

ha en bra dag! snart kommer våren!

 Gynning

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0