sköna söndag.

Sitter nu hos emelie och kollar på hockeyn Sverige vs. Finland. De blir en skön avslappand söndag. Köpte lite glass och jordgubbar som emelie och jag ska mysa ner oss med framför Andra Avenyn senare :) har inte haft möjlighet att kolla på veckans avsnitt tidigare. Ja! jag tycker det är en riktigt bra serie som är perfekt att mysa ner sig med.

Planer för veckan har jag inte direkt mer än att de blir träning mån, tis och onsdag. Kanske börjar planera på min nya garderob, ska göra det lilla rummet som blev tomt nu efter Isabelle flyttat ut till en walk-in-closet, naajs!
Annars händer de inte så mycket i veckan, gillar inte att planera för mycket.

aja. that's it for now.

jo en sak till... SSAAAAAAAAARRRRSSSIIIIIIIIEEEEEEE. hehe.. räcker de din hori? ;)

Kommentarer
Postat av: Sarsie

haha, käften! :D

2009-02-09 @ 10:47:34
URL: http://noterbart.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0