soliga underbara!.... onsdag :/

Fan va skönt! de börjar märkas ute nu att våren är på G. Det är sol nästan varje dag och det är ljusare längre nu! sweet! jag älskar värkligen känslan av vår och sommar, pirret i kroppen och en suktan av sex! ja just sex också. på vinter halvåret är de en bristvara tycker jag, man e lixom inte alls lika sugen då. men men, nog om de. är hemma fortfarande och e sjuk så jag har laddat upp me GTA 4 igen en stund för sen kommer Emelie och Christoffer förbi och håller mig sällskap. trevligt, trevligt.

juste! igår när jag gick och la mig började jag fundrea på videoblogg. undra om mna skulle slänga in lite sånt ibland för skoj skull! hehe.. typ skämtinlägg då.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0