Terminator 4

yes! Terminator 4 e på väg in till biosalongerna, riktigt najs :) läste lite om den igår och upptäckte till min förvåning att Christian Bale spelar John Connor. VA! tänkte jag, ganska otippat men ändå förståeligt efter succén me Batman. Iallafall det glädjer mig samtidigt som jag blir bekymrad över att Terminator får efterslängare, risken är ju att man tar död på själva hardcore Terminator som efter 2:an satte en rejält hög standard på hela film världen, och Terminator förknippas med riktig kult action av hög kvalité. 3:an sänkte tyvär den respekten en del, som inte alls var lika bra som 2:an, men okej. 4:an då? jadu.. trailern verkar lovande och hanlingen har flyttats fram till själva robot  vs. mänskligheten kriget. så förhoppningsvis tar Terminator tillbaka 1:platsen av högkvalitativ action.


Kommentarer
Postat av: SENSUELLT

du är utmanad i min blogg ;) <3

2009-02-09 @ 17:55:25
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0