Torsdag.. och Transformer 2

Då va de torsdag igen då.

Hittade den officiella trailern för Transformer 2 nyss på Aftonbladet. så jäkla ballt att dom gjort dom filmera. För oss tidiga 80-talister som ar uppväxta me Transformer G1 är de kungligt att dom gjort dom, och det har en nostalgisk invärkan på våra liv. Jag minns när jag va typ 5-6 år hur jag satt där framför teven typ åtta på morgonen med Transformers leksakerna framför sig och stirrade farsinerande på den gamla tecknade serien, de va najs, inga bekymmer man bara satt där och tyckte livet var skönt och fridfullt, man trodde världen tog slut utanför stockholm, och inget som störde. Ibland önskar man att man va liten igen. Aja. men men.

Här är Trailern iallafall :)

Kommentarer
Postat av: sarsie

jag har utmanat dig :D

2009-02-19 @ 17:49:35
URL: http://noterbart.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0