tråkiga tisdag, snart hjärtedag :)

ja vad ska man göra såhar i början av veckan? de blir ju träning i kväll som vanligt och sen drar jag till Emelie. justa Snart e de ju alla hjärtans dag. hmm.. undra vad man ska hitta på då? tjuvstartade redan i söndags då jag gav rosor. choklad och jordgubbar till min kära flickvän. så jag vet inte riktit vad jag ska hitta på. känns lite tjatit att ge de igen, men vi får se. I'll never tell! kanke blir en rejäl omgån sex  till sköna toner av Era som hon sent kommer glömma. eller om det blir en mysig hon och jag filmkväll me levane ljus som doftar kanske.. hehe. 

vad ska ni hitta på förnågot på Alla hjärtans dag??

 

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0