Utmaning!

Sarsie utmanade mig.

Regler:
Länka till den som utmanat dig.
Berätta 7 sanningar om dig själv.
Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
Meddela dem så de vet att de har en utmaning att hämta.

Utmaningen:
Jag samlar på DVD filmer
Jag har använt svart eye liner när jag festade under en period
Jag har vägt 120kg. väger nu 81kg
Jag vill flytta till USA
Jag tror spöken och är farschinerad av övernaturliga fenomen
Jag har en Ozzy tauering på benet
Jag måste dricka i passande glas annars känns det konstigt.

Utmanade:
Johanna Olovsson
Sennebannee
Owee
Maariiiee
Litenemma
En medelålders blondinbella
Mia88

Valde lite random på bloggportalen som kan få lite fler läsare. hehe.. de kan bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha va skoj :) Den ska ja svara på!!

2009-02-19 @ 21:51:30
URL: http://maariiiee.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0