Znappe och jag vi e goda vänner :)

Hittade en gammal bild på mig och Znappe från min 25års fest för ca 1,5 år sedan :) Temat var Reggae/Rastafari. shit va tiden går! känns som de va igår. iallafall Znappe är en riktigt skön polare som man både hatar och älskar på samma gång ;) han e som en bror för mig. mina roligaste stunder i livet har alltid Znappe medverkat i. plus att det är pga honom som jag lärde känna Emelie, och det tackar jag honom för :)
På tal om henne så hittade jag en schysst bild på henne åxå från den festen :)
Dom två är dom viktigaste personerna i mitt liv. älskar er!

 Jag och Znappe


















...och Emelie

Kommentarer
Postat av: znappe

tack brorsan! bros forever and ever man! :D puSS

2009-02-14 @ 18:48:22
URL: http://menallvarligt.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0