Bar Bar sög pung!

god morgon! nu ligger jag här efter ännu en fredag. Igår va vi ute i stan på nån klubb som hette seven, nyöppnat trodde vi, men nej, det var bara en klubb som hyrde in sig på K-15, vilket gjorde hälften av oss besvikna. aja tänkte vi och gav den en chans.Ja de va faktist helt okej ändå, men de va bara för vi va dom ända som höll igång. sen drog vi iallafall vidare till ytterligare ett ställe som var nyöppnat och låg ute i nån förort ganska nära stan, de ställer hette Bar Bar. och de va nog de sugigaste ställer jag vart på. De låg lite off, de va typ inga folk, och jävligt kaxig personal.. nej alldrig mer dit! vi drog hem iallafall ganska snabbt därifrån. Jag och Emelie avslutade kvällen me varsin french hot dog på OKQ8, de va najs kan jag säga. Planerna idag är nog bara att mysa hemma framför tven eller flamför nån film, ähh vi får se vart dagen för oss.


Sara, Emelie. jag & Christoffer!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0