Betydande musik i mitt liv 3

Då ska vi se. Kom av mig lite i den här serien som jag tänkt skriva. Men nu är den me.
Den tredje och sista artisten som har en stor påverkan på mig är Marshall "Eminem" Mathers. Hans musik har tung bra rythm med smarta, lite humoristiska rap texter där han säger precis vad han vill, som skildrar en verklig vardag för många människor, både hur man lever och/eller tänker om saker och ting.
Eminem går ofta på när jag vill tagga upp mig inför träningar och matcher, eller om jag går loss på slagsäcken hemma, och även en del när jag är på lite sådär humör, då hjälper hans musik mig mycket.

här hittar du fakta om Eminem

 

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0