film frossa! :)

hehe.. igår när jag, Emelie och Christoffer va i centrum så bestämde vi oss för att gå till Coop för att handla nåt gott till kvällen. Vi gick runt där en stun och hämtade popcon och dricka. så gick vi fram till film rean som dom alltid har där 1 för 59:- 2 för 99:- dom andra flummade runt en stund medans jag i vanlig ordning kollade om de fanns nån bra film jag kunde köpa. Japp de fanns det såklart, filmen Cleaner haffade jag direkt och var nöjd me de. jag traskade vidare fram till dom andra och visade upp mitt fynd. Christoffer säger då, köp 2 för 99 istället för 1 de blir ju billigare då, Emelie instämde. okej sa jag och tänkte att de kan jag ju göra. Så då hjälptes vi åt att hitta en till. Problemet var att vi hittade flera som vi ville ha. Jag stog och tänkte en stund.... Vafan skit samma vi köper dom vi vill ha!! så där stog vi alla 3 och rotade som fån bland filmerna. vi blev till och med polare me en gubbe som också kollade efter nån film. hehe så de kan gå.

filmerna Jag och Emelie köpe var:
Easy Rider, Notting Hill, Cleaner, Bridget Jones Dagbok, På Smällen, Spiderman 2 och Love Actually (gissa vilka Emele valde) 
... och Christoffer köpte 3 filmer me Scooby Doo, och Spiderman?

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0