Härmed förklarar jag er Chuck och Larry

I morse när vi vakande så fick jag lust att dra på en film medans vi käkade frukost. Valet föll på Härmed Förklarar Jag Er Chuck Och Larry som jag nyligen köpt, och de kändes som en skön komedi att starta dagen med. Så rätt jag hade! Så jävla rolig film. De e inte jag ofta jag sitter och garvar högt åt en film men åt den här gjorde jag det. Den har skön lite sjuk humor och ett enormt bra och övertygande samspel mellan Adam Sandler och Kevin James. Övraskande var också att det dök upp andra bra och speciella skådisar som Steve Buchimi, Dan Aykroyd och Ving Rhames. Jag rekomenderar stark denna film, den är lätt me på min topp 10 lista på bästa filmer. jag ger den 5 av 5 helt klart.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0