helg igen! snart...

Då var de bara en dag kvar till helgen igen då. Så vad händer i helgen? jadu, ingen jävla aning. Har slutat att planera mina helgen, för de blir roligare om man tar den som den kommer. problemet e bara att den går så jävla snabbt. typ öppnar en bira när man kommer hem på fredagen så.... VIPS! så har man gått och lagt sig me söndagsångest natten till måndag. så är de nästan alltid. fast! dock kom jag på en sak som jag planerat i helgen, Jag och min kära flickvän ska dra till sollentuna och tänka på hälsan genom att simma och gymma. de blir najs. annas blir de nog massa slappa och mys me Emelie.

Ikväll ska jag hålla träningen också btw.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0