Im back!

It's the return of the... "Ah, wait, no way, you're kidding,
He didn't just say what I think he did, did he?"

japp min dator är klar nu äntligen! dom blev tydligen tvugna att byta hela hårddisken. lite surt men aja, de mesta har jag ju sparat på annat håll ändå.
så nu kommer inläggen tätare mer normalt :)

idag bär de åt till stan me min kära flickvän. de finns inte mycket som är bättre en en mysig dag i stan på ett mysigt fik eller resturang. (sommarn är oslagbar dock)
ett och annat klädesplagg kommer nog förnya min garderob också.


kameran hänger me så jag lägger nog in lite scyssta bilder sen

sweet! hörs sen! take cere!



Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0