Lördag förmiddag :)

Underbara Lördag. igår vart de en skön kväll me NHL 08, öl och svinstark sås.
Jag, Pontus och Znappe satt och drack öl och lirade NHL. Vi körde VM tunering i samma lag mot datorn :) fett jävla roligt! Sen kom Dennis och Chrille förbi en stund också. Dennis är ju en sån person alltid måste anta hårda utmaningar, Så vi utmanade honom att smaka på den där svinstarka såsen Sudden Death som jag skrev om förut. killen testade ju att shotta en droppe av de me tequila på nyår, men han va tydligen så full då så han minndes inte de igår. De var andledningen till att såsen kom upp som samtalsämne igen. Men iallafall. Han är ju inte den som e den så han häller upp en MATSKED me den såsen. De enda han sa innan han stoppade skeden i munnen var att det här ska va me på film. Så vi drog fram Pontus mobilkamera. Sen sa de bara swich så hade han hela skeden i munnen. och jävlar va han tyckte de va starkt kan jag bara säga!!. han blev röd i hela fejan, kunde knappt andas och kunde nästan inte öppna ögonen för tårarna bara rann, Han hängde på kranen, slevade i sig Yoghurt och käkade isbitar i en halvtimme efter. Det han sa efter en stund var att de här va tamefan de värsta han gjort i hela sitt liv, Och den killen har varit me om en del.
kan tänka mig va de lär bränna i röven sen när det ska ut i den vägen.

fett kul va de iallafall :) filmen kommer nog komma upp på youtube om ett tag.


Kommentarer
Postat av: znappe

haha fyfan va kul det var :DDDD

2009-01-24 @ 06:54:14

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0