Varför har jag blivigt det jag inte ville va?

Jag har alltid velat vara den typen som inte är som andra. I högstadiet var jag raveare och klädde mig i neonförgade kläder och va allment flummig, jag hatade att se ut som andra och såg jag nån me lika kläder som mig så ville jag bara slänga av mig de och skaffa nåt annat. Och märkeskläder fanns inte på världskartan Att jag ville ha. Så har de varit länge. fram till typ 2 år sen så ville jag helst ha svart hår och klä mig i svart, järna me nån demonisk figur på. men vem har jag blivigt nu då? jo de ska jag säga er! jag vill just ha de som jag var helt emot förut. jag klär mig helst i värkeskläder varav Adidas, Puma och Armani står som favoriter. annars är de Billabong, Replay, Diesel och Calvin kline som faller mig i smaken. Och nu älskar jag det!
varför denna förändring? antagligen så är det väl så att man förändras hela tiden under sin ungdom. Allt går i perioder.

Take cere! 



Kommentarer
Postat av: eva

De e ju tur att man förändras och favoritfärgen har du i varjefall inte övergett:).Snygg bloggdisigne du har!

2009-01-18 @ 21:45:23
URL: http://keltisk.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0