Världsrekord i att förstöra mobiler

Japp då va de fredagskväll igen. Sitter här brevid min gode vän Znappe och sörjer våra mobiler.
Ja de e fan helt sjukt. Znappe råkade tappa sin i badkaret när han skulle svara samtidigt som han höll på tvätta ur en väska som en öl hade gått sänder i. aja tänkte vi vi har ju iallafall min telefon som folk som vi väntar samtal från kan ringa till. så vi spelade lite ps3 VIPS! så råkar Bella spilla ut en öl rakt över min telefon såklart. skit bra! så nu sitter vi här utan telefoner samtidigt som folk ska ringa oss.. JIIPII!! fatta! två telefoner pajj på en timme!. det suger!
 

Kommentarer
Postat av: znappe

det var fan helt bisarrt .. jag menar, vi var ju båda nyktra haha ;D

2009-01-24 @ 06:55:34

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0