a Morning with the Blues Brothers

Tjena! Denna morgon har jag spenderat tillsammans med filmen The Blues Brothers 2000... eller rättare sagt, jag såg klart på den, råkade somna ifrån den igår kväll så :) Iallafall. Emelie kom hem runt 1-2 nån gång igår så jag låg och knoppade på soffan, full som hon var (nä så full va hon inte tyckte jag) så stekte hon i årdning ägg och bacon som hon la på en macka! hehe. fett jävla gott såg de ut. men, jag va för trött för att också äta så jag sket i det. hon hade iallafall haft trevligt på KC och me både förband och grabbarna från H.E.A.T. Hon var där i uppdrag att interjuva (javet, stavningen) dom till märsta.nu. hade minna funderingar om jag också skulle dra dit men så såg jag vilket jävla skit väder de va ute så jag kännde att jag gjorde bäst i att slänga ner mitt feta arsle i soffan istallet och dra på en schysst rulle, vilket jag som sagt somnade ifrån.. typiskt.

Så vad händer idag då? jo! vid fyra typ så ska jag ta mig upp till DanPag och vidare ska han och jag möta upp Emelie på hennes jobb och efter det ska vi ta oss till hennes morsa för där ska vi vara barn och hundvakt idag. Och så ska vi käka underbara tacos!! japp! där satt den!

hej svejs så hörs vi senare eller nåt! puss!

juste! glöm inte att släcka lyset ikväll!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0