ännu en dag till ända.

jadu klockan är nu 00 på natten, och vad har man gjort idag då? nä idag har de faktist bara varit chillande och åter chillande. Jo! ja va iväg en sväng till coop i rotebro för de visade sig att den kranen som jag skulle sätta fast diskmaskinen i var mindre än den jag hade innan. så de va bara att ringa morsan och åka dit, skulle köpt en adapter bara, men eftersom de inte fanns någon i den storleken jag behövde så var jag tvungen att köpa en helt ny slang. iallafall den här dagen har varit en sån där dag som de händer små irriterande saker hela tiden. De började då me den gamla slangen som jag höll på bli galen på för jag fick inte den att funka först, sen medans jag käkade så kollade jag på filmen New Jack City, så islutet av den så ballade skivan ur så jag kunde inte se de sista kapitlet på skivan. VAFAAAN! tänkte jag. palla att sitta en hel film och så kan man inte se slutet! suck! sen när jag kom ut ur duchen så  skulle jag slå mig ner i soffan coh skriva en grej på datorn så råkar jag slå ut ett glas juice över dator. nej jag pallar inte att datorn pajar nu också tänkte jag sammtidigt som jag förbrilt försöker rädda datorn. som tur var så verkar den klarat sig iallafall.. men de återstår att se i morgon när jag sätter på den igen.

Ähh! skit i dehär nu så glömmer vi denna dag! imorrn ska jag dra till märsta och käka lunch me älskling! weee! saknar henne :) <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0