Äntligen fredag!

jajamensan fredag är det idag :) planerna idag är att först hänga på Emelie till sigtuna muséum, hon ska skriva lite om de till märsta.nu. efter det ska vi käka lunch i sigtuna. När jsg kommer hem sen så ska jag dra iväg me Znappe och Pontus in till stan. Sen bär det åt hem till oss och där blir de chillkrökande med lite folk :) naaajs!

jag kommer väl antagligen ta lite schyssta bilder under dagen som jag slänger in i bloggen. yees!

en annan sak som jag funderar på att göra idag är att klä ut mig till yoda och gå runt på knäna och irritera folk, och skrika "it's mine!" till allting samtidigt som jag slår folk på benen me en käpp.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0