Creapy!!

För alla er som inte tror på spöken bör kolla på det här och tänka om. För alla er andra som tror på spöken så kan jag bara säga grattis! själv tror jag på övernaturliga fenomen helt klart, och är väldigt farcinerad av dom. Jag tror inte att livet är slut bara för att kroppen slutar att fungera. jag är ganska säker på att det finns mer en oss levande bland oss. vem vet, det kanske är vi som är spökerna i deras värld, och tvärt om! när vi dör får vi veta sanningen. så länge kan ni titta på den här tv-nyheten från aftonbladet. Den fick iallafall mig att få kalla kårar genom kroppen.

 spoooky! 50min kvar till spöktimmen!


Kommentarer
Postat av: katja

haha man får många goda skratt till baywatch! :)

2009-03-04 @ 00:32:12
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: sarsie

haha, hejhej Christer :)

2009-03-04 @ 11:41:25
URL: http://noterbart.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0