dåligt av mig. eller hur?

ja jag vet det har varit väldigt dålig uppdatering här på bloggen ett tag nu. Anlednignen till det är att jag dels har börjat jobba nu, och har inte tillgång på internet på´samma sätt längre. och dels för att de har inte hänt så mycket annat roligt i mitt liv som är värt att notera här.
iallafall har jag precis kommit hem från en skön träning nyss, så de blir väl att hoppa in i duchen nu strax. annars har jag också haft litr funderingar på om jag skall byta tränings klubb, har nämligen sett att en av stockholms bästa kampsportsklubbar har öppnat här i väsby så jag ska ta mig ner dit någon dag och se  hur dom gör där :)

Juste! för er som undrar varför det ofta kan vara stavfel eller dyligt är för att jag är lite dyslektiker så jag ser inte alltid att jag skrivit fel eller så. va bara tvungen att förklara det för min kära flickvän brukar alltid mobba mig för det nämligen :)

aja duchen kallar så jag ska väl dit och vaska av migg svetten från träningen. Ha de bra alla kära människor där ute!
och efter som jag inte tagit några roliga bilder på sistonde så får de bli den här sköna bilden :)

Kommentarer
Postat av: znappe

Du vet dock att vi bara retas lite med dig Christer. Du vet att vi älskar dig mest av allt även om du inte stavar bäst i hela världen!!! :)

2009-04-01 @ 03:11:51
URL: http://menallvarligt.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0