god mogon!

jag gick ju egentligen upp vid nio så jag har ju varit uppe ett tag nu men iallafall :) har suttit och kollat runt på jobbsajter och konstaterat att det nästan bara är deltids och period jobb som ligger ute! fan va lack och deprimerad man blir asså. aja. nu sitter jag coh väntar på att det ska komma en hantverkare och fixa min kran i köket. sen ska jag ta mig ut från denna instängda lägenhet och köpa lite prylar som behövs hem.

undra om man ska börja måla tavlor eller nåt så länge medans man e arbetslös. nåt måste man ju fördriva tiden me tills man hittar nytt jobb.


Kommentarer
Postat av: Emelie "sensuellt" Forslöf

hantverkare Christer, Hantverkare

2009-03-09 @ 19:26:51
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0