God morgon kära läsare :)

jag vaknade i morse med en liten besvikelse, DET ÄR GRÅ MULET UTE!! på vädret här om dan sa dom att de skulle bli härlig sol... jasså? var då? i svappavara eller? för här är den fan inte :(

annars idag så har jag som plan att först boka ett par kurser som jag måste gå innan jag börjar på pressbyrån, sen ska jag ut och lösa in mina shyssta triss lotter som jag vann på igår :) vann på 2 av 4, 100 kr totalt, så nu ska jag fixa 4 nya :)
i samma veva som jag ändå e ute så ska jag ta me mina lägenhetsbytarlappar och tejp som jag ska sätta upp. sen vete fan va jag ska göra.... jo! jag ska träna ikväll också.

nä de va allt jag hade att komma me just nu, för nu ska jag käka frulle :)

hade bra sålänge!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0