God morgon katt jävel :)

Idag ska jag börja blogg dagen med att skriva om min katt :)

Jag har en katt som heter Saga. Hon är en väldigt fin katt, men jävligt dryg ibland för hon kräver uppmärksamhet nästan jämt genom att gå om kring och jama för ingenting. Hon älskar alla och kelar med allt typ. Hon är en såndär katt som man har hat kärlek till, får hur jobbig hon än kan vara ibland så älskar jag henne ändå. Det roligaste är på kvällarna för då brukar hon få värsta energi kickarna och kutar runt med busig blick hela tiden. Annars är hon en riktig softar katt som ligger uppe på soffan och chillar. aja nog om henne :)

Annars idag så har jag ingenting planerat förutom att kaffet just är klart i bryggan och dit ska jag gå nu... See ya!
oj va läskiga ögon hon hade på den här bilden. det har hon inte i vanliga fall :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0