god morgon!

Ny tid, Ny strid! idag ska jag bege mig ner till Centrum och stationen för att sedan ta mig in till Arbetförmedlingen och registrera mig som arbetslös så jag får nån A-kassa sen. efter det ska jag nog plasera mitt feta arsel på nåt fik i centrum och skriva lite på laptopen, och mumsa på en god kopp kaffe. kanske blir det en semla också, vem vet. 

Juste! de blev inte så att jag kollade på Wussup Rockers igår, för precis när jag hade satt igång den så ville min kära flickvän att jag skulle komma till henne och kramas istället, trotts att vi bestämt att vi skulle sen i morgon (idag). oemotståndlig som hon är så sticker jag dit såklart :) på ett villkor att vi kollar på filmen idag istället, och de gick hon me på såklart :) love u emelie! ...... hehe, de där såg fjårtis ut, men ändå. woouuhuu love uuuu!

Kommentarer
Postat av: Sarsie

haha cp-fjortis-ChRiiiiiiiiiiZtEr!!! :D

2009-03-06 @ 16:50:21
URL: http://noterbart.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0