Goden Eftermiddag

Här kommer del 2

Jag tog tåget till Znappe, mötte upp Annelie så tog vi bussen till Hallonberget där han bor. Väl där där väntade Znappe, Klas och en sovande Pontus som jag fick i uppgift att väcka.

Sen tog vi oss via tunnelbanan till Centralen. De var tänkt att vi skulle till O'leary's (eller hur de stavas) men vi ändrade oss och gled in till Lauging Duck istället. fett jobbit att iv inte fick sittplats under matchen men iallafall :) de va rätt soft iallafall. efter matchen satte vi oss och tog ett par öl tillsammans och roade oss. Klas som skulle börja jobba rätt tidigt drog lite tidigare därifrån.

hehe..nu börjar de roliga :)

När vi kände oss klara på ankan så tog vi oss vidare till MAX som ligger strax intill. Vi bestllde mat och satt och käkade, När vi nästan var klara så började Pontus och Znappe snacka nåt om cola.. hörde inte så noga för de lät mest som nå fylle svammel. rätt var de är så får Znappe värsta rycket och kastar hela sin cola på mig och börjar garva! vafan va onödigt skrek jag och slängde min cola på honom. sen började vi garva åt varann, vi va ju inte helt nyktra kan jag erkänna. på vägen hem så håll vi på fylle bråka me glimten i ögat. så vi rullade runt i tunnelbanevagnen och i rulltrappan och slutligen ute i snön, eller rättare sagt Znappe rullade väl mest, för han gav fan aldrig upp trotts att jag hela tiden fick ner honom, mulade honom i snön och puttade honnom mot en bil så han fick ont i ryggen ett tag. Juste han behövde spy en gång där emellan också :) i morse när han vaknade klagade han som fan på att han hade ont i hela kroppen. KONSTIGT!! :P  hehe.. han e rolig lilla Znappe!!

här kommer lite bilder.
     Znappe mår fett bra!!

Kommentarer
Postat av: Sarsie

znappe är förjävla snygg alltså. hahaha

2009-03-12 @ 19:38:07
URL: http://noterbart.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0