Goden Morgen

hehe.. fett kul vi hade igår del 1

Men Jag börjar i Märsta. Jag drog och mötte Emelie i märsta för att käka Lunch igår, Vi käkade på Campino som ligger brevid KC, och faan va god mat dom har! Om man säger såhär, dom har lätt dom godaste pizzorna i norra stockholm. iallafall. vi käkade och fikade där så kom Emelie på att hon skulle interjuva mig.. eller snarare fråga mig om mad jag tycker om internationella kvinnodagen, så ska hon lägga ut det på märsta.nu sen. ja hon har ju sin praktik där så. Sen när det var dags att röra på sig hem så hakade jag på hem till hennes morsa. Så vi satt där och chillade en stund fram tills hennes lillasyster Linn skulle till grannstallet och rida, Emelie brukar va me och va hennes "ridlärare" då. så de va mysigt, men kallt som faaan! HAHA! Emelie har iallafall äntligen förstått att islandshästar faktist är "riktiga" hästar också, och till och mehar ersänt att dom är fina. haha! villste väl att du skulle inse det till slut Emelie :P puss! 
Medans vi var i stallet så ringde min kära vän Znappe och frågade om jag skulle me ut och kolla på Liverpool vs. Real Madrid.

Men den historien tar jag i del 2 sen. dessutom har jag lite schyssta bilder från kvällen också, så missa inte de sen :)

see ya!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0