Hej hej hallå!

bloggen har varit lite död idag som ni märkt. Varför? un drar ni. Jo det ska jag säga er. min kära flickvän vaknade före mig i morse runt halv 12 och började blogga i sin blogg, sen beslöt hon sig för att väcka mig. de e kanke inte anledningen men, de e så att jag inta hade me mig min dator till hit den här gången. Sen e de så att jag och Emelie drog iväg till gymmet ganska så snart efter vi klivit upp, och när vi kom hem så fixade vi sallad till middag och kollade på AIK - Södertälje. där av har bloggen varit lite död idag. jag har helt inte pallat den korta tiden mellan aktiviteterna.

Men matchen då?
Jo den slutade tyvär 3-1 till södertälje pga ett allt för petigt dommar beslut. så jävla typiskt, för AIK hade fan matchen både spel messigt och skott på mål.... eller ja ganska jämt va de väl men AIK hade ändå bäst spel i de stora hela. Men fan att södertälje ska ha sån jävla stor målvakt, de lär ju fan va nästan omöjligt att göra mål på karln. killen har lixom ribban i axelhöjd när han går ner på knä.. nä fan! men men.. de e ju några matcher kvar att ta igen sig på. KOM IGEN GNAGET!! kom igen gnaget!

Kommentarer
Postat av: lovisa :)

hej ehj ska vi följa varan?

2009-03-15 @ 22:33:53
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Kikade in en sväng, hoppas du har haft en bra helg=)

2009-03-15 @ 22:34:17
URL: http://soffiz.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0