hur ska jag göra idag?

jag har besluts ångest.. antingen så är jag hemma och städar och fixar ordning snyggt hela kvällen. eller så drar jag till träningen vid 18. de e inte skitit hemma, men de som behövs göras är att få bättre ordning på saker, sånt som man bara inte orkat ta tag i tidigare. typ få upp nån hylla, bära ut saker till förodet. och fixa snyggare i garderoben och skåpen. ähh.. vi får se helt enkelt.

jag återkommer senare :)


sålänge så kan ni roa er med att kolla på den här musikvideon som jag tillägnar min kära homie Znappe! :) puss på dig gubben!


ps jävla snö! .ds


Kommentarer
Postat av: Emma

Kikade in här lite bara :)

2009-03-12 @ 15:37:45
URL: http://emmacandell.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0