lite besviken men... okej

tydligen tyckte svenska folket att låten La voix (eller hur de stavades) var bäst och därmed vann melodifestivalen, opera låten ni vet. Personligen ttycker jag att det fanns bättre låtar som kunde representera sverige, men låten är stark och bra melodi så de e väl okej ändå, dock tror jag inte den vinner stora finalen i moskva. jag var lite rätt för att Caoline af Ugglas skulle vinna för hon låg jävligt bra till där på slutet, de hade ju varit katastof ute i europa, så jag är ändå glad. ärligt? var det nån som tyckte den var bra? ja! tydligen eftersom den fick bland dom bästa rösterna av folket. suck! suck! vad har vi svenskar för musiksmak egentligen? jag känner faktist ingen som gillade den låten, ändå lyckades den få så bra. helt sjukt.

men men.. skit i de nu!
snart ska jag dra och möta upp Emelie iallfall. Hon slutar jobba vid  23, och vi ska sova hos henne så jag gör henne sällskap från bussen hem, så vet jag att hon kommer hem välbehållen en lördag kväll också :)

kanske skriver nåt mer sen men om jag inte gör de så kan jag säga god natt nu!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0