man tackar ja!

hehe.. de där gillade ni va? ;) mina läsare ökade drastiskt iallafall. ganska kul faktist, så fort man skriver nåt me kuk, knulla, fitta eller bröst så blir alla så nyfikna att man inte kan hålla sig, utan man måste bara klicka och läsa ifall det är nån riktig snuskig information man kan komma över och berätta vidare till sin bekanskap. men de e väl så, människan är satt på denna jord för att fortplanta sig oavsätt vad som händer runtomkring. Se tillexempel länder där de e krig och massa svårigheter, men knulla de finns det alltid plats för oavsätt om man riskerar att få en granat uppkörd i röven, bara man får ligga en sista gång innan man dör så är allt bra.
Men tackar gör jag för det. för utan sex så hade inte ens jag överlevt. sex är vad livet går ut på, ialla lägen, var man än är, fattig eller rik. ALLA vill ha sex! ..... utom dom stackar satar som rent av valt att avstå, som tillexempel nunnor och munkar. men jag tror fan att även dom pillar lite på sig själva ibland. Eller så har vi den lilla lilla skara som rent av inte tänder på att ligga. Ehh.. okej! hur fan kan man inte tända på sex?? 
bilden hittde jag på free6.com

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0