Rihanna suger kuk! se själva :)

hahaha! kollade runt på aftonbladets nöjes sida på nätet och ser plötsligt en bild på Rihanna som när man tittar lite snabbt ser ut att hålla i en kuk. jag trodde inte mina ögon så jag blev tvungen att klicka på länken såklart. de som gör att det serut som en kuk är i själva värket hennes mick som smälter ihop med Chris Brown läppar så det bildar något som serut som ett ollon. de som gör bilden grymt mycket roligare är att Rihanna har en så jävla nöjd min, en riktig porrfilms min.
här har ni artikeln
  men ser det bättre om man kisar eller kollar från längre håll
 

Kommentarer
Postat av: katja

haha ganska roligt faktiskt! :)



ha en bra dag!

2009-03-03 @ 19:10:42
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0