Sorry but i'm lost.

Sorry för detta avbrott jag har haft i bloggen. jag har inte haft ork att skriva något igår och i dag, men de ska de bli ändring på nu :) Ni ska nu få min "efter" bild efter jag va hos frissan och frächade upp mig. iallafall. gårdagen spenderades borta i märsta med Emelie på hennes praktik. Vi satt där chillade, lyssnade på musik och fikade medans hon skrev ett par artiklar. Sen bar de iväg, motvilligt från min sida till hennes stall. hon lyckades övertala mig att följa med genom att erbjuda sig att bjuda mig på middag på den lokala krogen Glädjens. så jag hakade på dit och stog coh frös medans hon tränade hästen.

Annars har de inte hänt så värst mycket. eller nja, jag spöade Emelie på Hedgewars några gånger i morse så att hon blev sur och anklagade mig för fusk. hehe. hon e har riktigt vinnarskalle asså. så tillslut lät jag henne vinna iallafall så hon blev lite gladare då. hehe.. hon e rolig hon :)

Sen drog hon iväg till sin praktik. och jag drog så småning om iväg och handlade me morsan :) och nu sitter jag här och lyssanar på skön Reggae musik och bloggar.

Rastafari!! ibland tror jag nästan att jag är en Whigger :) hehe.. nä inte riktigt men. rastafari kulturen är skön iallfall :)

 Efter :)

Kommentarer
Postat av: znappe

jag gillade "grunge-knarkar-jag skiter i allt"-looken du hade innan bättre! ;D

2009-03-26 @ 21:50:46

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0