Spider-Man morgon

Då ska vi se.. jag har spenderat hela morgonen med att kolla på Spider-Man filmerna 2-3, har bara sett 1:an förut så nu tyckte jag att det var dags att se dom andra två. Spider-Man har väl egentligen inte varit min favorit direkt, men det är ju ändå filmer som man bör sett innan man dör. ska faktist erkänna att dom var ganska bra trotts allt.

Vad händer idag annars? jo de ska jag säga er. vid halv fyra så ska jag möta upp Emelie vid station så ska vi dra och gymma lite. Sen vete fan vad som står på agendan. Är det nåt bra på tv ikväll eller? Såhär helgen före lön har man ju inte mycket till pengar heller så de blir nog bara att chilla hemma gissar jag :) men de e mysigt de me kan jag säga er.

nä nu får de va bra för den här gången, men vi lär ju höras senare :)

 

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0