Stong there is!

Va på Ica just och köpte starka chips av samma företag som gör den där starka såsen jag skrivit om förut. Ja jag vet att jag skrev en gång tidigare att jag skulle köpa dom, men de blev inte av då. iallafall. dom var ganska starka, men inte så starka som jag trodde, dock var de bara medium men ändå. Dom var ungefär lika starka som som starkaste natcho chipsen som bruka finnas i vanliga fall.  tyvär fanns inte starkare. förövrigt var dom riktigt goda bra smak. Båda är en slags potatis chips. den ena smakade typ som starka vinäger chips, och den andra smakade typ stark bbq smak :) goda som fan va dom iallafall. 17kr påsen på ica format i väsby.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0