Wacko Jacko!

ja visst! Michael Jackson må vara en underlig person, men trotts det så tycker jag att man hackat förmycket på honom, komigen lixon e de så konstigt att man blir lite wacko när man har pressen och media upp i röven hela tiden och komenterar och dömmer varända steg man tar. Svar: NEJ! de skulle nog få vem som helst att bli wacko. jag tycker iallafall att man ska ge honom en chans igen inför hans comback med 30 spelningar i sommar. personligen gillar jag hans musik, han har ju gjort några av världens starkaste ballader, och så har han en skön dansvänlig rythm i alla låtar. ingen låter som Jackson. dessutom är hans scén shower oslagbara.

De va allt jag hinner me nu, hörs senare!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0