gå gå gå...

Ännu en härlig och solig.... eller? nä. men kanske solen dyker upp snart. men iallafall, idag har jag fullt upp. Måste ner till centrum och kompiera ett par papper som ska skickas iväg, sen ska jag ner till arbetsförmedlingen och säga hej, sen vidare hem och skicka iväg papprena som jag fixade i centrum och till slut ska jag dra till Lidl och handla lite småsaker. jag kommer troligtvis gå runt lite extra pga att vi har en stegräknartävling på jobbet och jag ligget näst sist! så de måste det bli ändring på.

Juste jag lovade er ett test igår också, kom på det när jag gått och lagt mig att jag glömt det, så de kommer upp idag istället.
Det kommer även upp veckans Film rekomendation också!

Nä nu ska jag ut och gå gå och.... gå!

  


Kommentarer

Vad vill du ha sagt:

Vad vill du bli kallad:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

har du nån blogg??:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0